Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T10:16:53+01:00
1) Jen japoński 100 JPY 3,2442 - średni kurs
Korona szwedzka 1 SEK 0,3995
Dolar amerykański 1 USD 2,8051
2) Waldemar Pawlak 1959.09.05
3) MŚ w piłce plażowej - Brazylia jest mistrzem świata
2009-11-30T10:26:47+01:00
Waluta japońska jen japoński 3,2442
korona szwedzka 0,3995
dolar amerykański 2,8051

2Waldemar Pawlak
5 września 1959 w Mondelu
3 Brayzlia