Odpowiedzi

2009-11-30T11:23:50+01:00
Świat za 10 lat będzie wyglądał normalnie za 20 lat będzie wyglądał jak dżungla a za 50 lat będzie koniec świata
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T11:24:34+01:00
Uważam, że żaden 'świat' nie będzie idealny ani też doskonały. Myślę, że i tak technika, informatyka czy postęp nauki komputerowej nas 'zniszczy'. Zamiast ludzi będą roboty, zamiast dzieci 'lalki baby born', zamiast łóżka i naszego odpoczynku - my ale 'na baterie'. Technika jest wielkim plusem dla społeczeństwa jednakże wszystko ma swój kres. Przesadzamy. Wyrobił się negatywny stereotyp techniki.