Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T11:38:38+01:00
Fluor wbudowuje się w ich szkliwo i oddziałuje na obecne w nim hydroksyapatyty, czyli związki wapnia. Pod wpływem fluoru związki te słabiej rozpuszczają się w kwasach, których w jamie ustnej jest pełno, zwłaszcza po jedzeniu i w jego trakcie. A skoro są bardziej odporne na kwasy, to i na powodujące próchnicę bakterie.

Stosujemy do tego preparaty o wysokim stężeniu fluoru. Są to preparaty bezpieczne mimo wysokiego stężenia fluoru, gdyż szybko wiążą i dobrze przylegają do powierzchni zęba, uwalniając małe ilości fluoru. Przed ich użyciem oczyszczamy profesjonalnie zęby. Proces ten należy powtarzać kilka razy.
1 5 1
2009-11-30T11:43:06+01:00

Czego można oczekiwać od fluoryzacji zębów?

Fluor wbudowuje się w ich szkliwo i oddziałuje na obecne w nim hydroksyapatyty, czyli związki wapnia. Pod wpływem fluoru związki te słabiej rozpuszczają się w kwasach, których w jamie ustnej jest pełno, zwłaszcza po jedzeniu i w jego trakcie. A skoro są bardziej odporne na kwasy, to i na powodujące próchnicę bakterie.
1 5 1
2009-11-30T13:41:39+01:00
Po fluoryzacji zebow mozna oczekiwac tego ze beda czystsze i nie bedzie prochnicty
1 5 1