Odpowiedzi

2009-11-30T11:52:49+01:00
Teraźniejszy:Słucham,siadamy,przymykam,widzę,kroczy,suną,słucham,patrzę,dzwonią,słyszysz,grasz.

Przyszły:Będę słuchał,usiądziemy,przymknę,będę widział,będzie kroczył,Będą sunęli,będę słuchał,Będę patrzył,będą dzwonić,będziesz słyszał,będziesz grał.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T12:43:12+01:00
Zagra-cz.przyszły
grasz-cz.teraźniejszy

siadamy-cz.teraźniejszy
usiądziesz-cz.przyszły

słucham-cz.teraźniejszy
usłyszysz-cz.przyszły

przymknę-cz.przyszły
przymykam-cz.teraźniejszy

widzę-cz.teraźniejszy
zobaczę-cz.przyszły

kroczy-cz.teraźniejszy
będzie kroczył-cz.przyszły

suną-cz.teraźniejszy
będzie suną.cz.przyszły

słucham-cz.teraźniejszy
będę słuchała-cz.przyszły

patrze-cz.teraźniejszy
będzie patrzec-cz.przyszły

dzwonią-cz.teraźniejszy
bedą dzwonili-cz.przyszły

słyszysz-cz.teraźniejszy
usłyszysz-cz.przyszły

zagraj-cz.przyszły
graj-cz.teraźniejszy
1 5 1
2009-11-30T13:04:41+01:00
ZAGRA
teraźniejszy: gra
przyszły: będzie grał
SIADAMY
teraźniejszy: siadamy
przyszły: będziemy siadać
SŁUCHAM
teraźniejszy: słucham
przyszły: będę słuchać
PRZYMKNĘ
teraźniejszy: przymykam
przyszły: przymknę
WIDZĘ
teraźniejszy: widzię
przyszły: będę widział
KROCZY
teraźniejszy: kroczy
przyszły: będzie kroczył
SUNĄ
teraźniejszy: suną
przyszły: będą/będę sunoł/suneła
SŁUCHAM
teraźniejszy: słucham
przyszły: będę słuchać
PATRZĘ
teraźniejszy: patrzę
przyszły: będę patrzył/patrzyła
DZWONIĄ
teraźniejszy: dzwonią
przyszły: będą dzwonić
SŁYSZYSZ
teraźniejszy: słyszysz
przyszły: będziesz słyszał/słyszała
ZAGRAJ
teraźniejszy: zagraj
przyszły: będziesz grał
1 5 1