Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T12:10:10+01:00
Jeśli chodzi o mnie :

piach (konkretniej taka grudnka piachu)
ponieważ jestem silna, ale jeśli ktoś mnie -naciśnie- pękam i się rozsypuję :)

Jeśli chodzi o tworzywa :
drewno i plastik - są mocne, topnieją w wysokich temperaturach, mogą być giętkie :)
lub
kamień i piach - kamień i piach to prawie to samo, tyle, że kamień jest jeden i duży, a piach to miliony miniaturowych kamyczków, o słabej wytrzymałości, jednak mają taką samą tamp topnienia itd :]
2009-11-30T12:12:42+01:00
Myślę, że mój charakter można przyrównać do kamienia.
Jestem osobą silną psychicznie, można rzec ,,twardą jak skała". Radzę sobie z każdym problemem, który napotkam.
1 5 1