Odpowiedzi

2009-11-30T12:24:47+01:00
Klient : Dzień dobry!
Sprzedawca : Dzieńdobry! W czymś może pomóc?
k : Dwadzieścia deko sera żółtego i dwa kilogramy pieczarek.
S : Proszę bardzo. Coś jeszcze?
k : Tak, dwa kartony mleka 3,2 % i z pół kilograma cukierków owocowych.
S : Proszę, coś jeszcze?
k : Nie, dziękuję
S : piętnaście złotych i dwadzieścia siedem groszy.
k : Dziękuję bardzo, do widzenia!
S : Do widzenia!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T12:28:24+01:00
- Dzień dobry, co podać?
- Poproszę chleb i masło prawdziwe
- Proszę, to będzie 5.90 zł
- Aha, proszę. Do widzenia!
- Do widzenia!

- Co podać?
- Poproszę owoce morza i koktajl marchwiowy.
- Już podaję... Proszę
(po jakimś czasie)
- Dziękuję, rachunek poproszę.
- Proszę, to będzie 20 zł
- Do widzenia!
- Do widzenia!

- Dzień dobry, co dziecku jest?
- Ma katar i kaszel, wysoką temaperaturę.
- Ile?
- Około 39*C
- Pokaż gardziołko, otwieramy szeroko, i mówimy Aaaaa...
- Aaaaa
- No, gardło czerwone, trzeba siedzieć w domu, wygrzewać się i kurować. Przepiszę leki.
- Dziękuję. Do widzenia!
- Do widzenia!

Wymyśliłam takie najczęstsze w tych okolicznościach, mam nadzieję, że się przydadzą , pozdrawiam :)