Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T12:32:43+01:00
To normalne bo zawsze jeździłeś/aś z nauczycielem u boku ale musisz spróbować bo nigdy nie zaczniesz jeździć.
2009-11-30T12:34:03+01:00
Niektórzy tak właśnie mają :)
Wystarczy zacząć jeździć gdzieś poza miastem i coraz częściej w miasto. Regularnie. Strach sam minie.
2009-11-30T12:39:07+01:00
Nie miałam tak, może nie powinnam więc radzić. Uważam jednak, że powinnaś się przełamać i zacząć jeździć, ot jakieś krótkie trasy. Jeśli mieszkasz w dużym mieści to poproś znajomego, żeby wybrał się z tobą na przejażdżkę gdzieś poza miasto, gdzie nie ma wielkiego ruchu. Ja nie potrafiłam się doczekać aż będę miała "papierek" w ręku i teraz sobie mogę jeździć na zakupy :)
Prawko to wielki komfort, bo stajesz się niezależna od znajomych, rodziców (nie wiem czy cię gdzieś wożą), czy autobusów. Sama jazda autobusem nie należy do najprzyjemniejszych w godzinach szczytu... Gdy nabędziesz większego obycia strach powinien minąć.