Hejka.
Mam napisac zadanie z polskiego czyli pocztowka z wakacji do kolezanki a ja slaba jestem z polskiego a chociaz raz chcialabym dostac dobra ocene licze na pomoc.....
Jesli byscie mogli to napiszcie dosyc dluga poctowke z wakacji do kolezanki

2

Odpowiedzi

2009-11-30T13:09:46+01:00
Zosiu jest tutaj pięknie szkoda, że Cię tutaj nie ma razem ze mną opaliłam się. Przywiozę Ci prezęt ale nie powiem jaki Pozdrów kogo Lubisz
twoja koleżanka
marysia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T13:12:23+01:00
Kochana Alu!! (tu wpisz datę)


Na tej koloni jest świetnie! Bardzo Ci dziękuję, ze mnie na nią namówiłaś, poznałam wielu fantastycznych ludzi. Pogoda jest piękna. A widoki....po prostu zapiera dech w piersiach. Gdybyś zobaczyła Morskie Oko o zachodzie Słońca! Ale spokojna głowa, porobiłam mnóstwo zdjęć. Zabawy i dyskoteki są u nas na porządku dziennym, wszyscy się lubimy, pożyczamy sobie drobne rzeczy jak ktoś nie ma zamawiamy pizze wieczorami, jest ubaw na całego. Nie znaczy to, ze jedzenie w Góralskiej Strzesze jest złe, ono jest wyśmienite, apetyt rośnie w miarę jedzenia. Bardzo się za tobą stęskniłam, już za tydzień bendę w domu
Pozdrawiam Cię serdecznie
Buziaki

1 5 1