Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T13:37:47+01:00
- 44r. p n e - Juliusz Cezar ogłosił się dożywotnim dyktatorem Rzymu
- 1410r. - bitwa pod Grunwaldem
- 330r. - przeniesienie stolicy Cesarstwa rzymskiego do Konstantynopola
22 3 22
2009-11-30T13:37:33+01:00
W 44 r .p.n.e:
* 14 lutego - Juliusz Cezar ogłosił się dożywotnim dyktatorem Rzymu
* większość prowincji rzymskich pod kontrolą zabójców Cezara
* Cyceron wygłosił Filipiki, które atakowały Marka Antoniusza

1440r -Bitwa pod Grunwaldem

330 p.n.e
* 1 października – wojska Aleksandra Macedońskiego zdobyły stolicę Persji, Persepolis.
* Grecki podróżnik Pyteasz z Massalii dotarł do Brytanii, a następnie do Thule (Islandia?) (data sporna lub przybliżona).
* Samarytanie ukończyli budowę świątyni na górze Gerazim (data sporna lub przybliżona).
31 4 31