Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T14:06:55+01:00
Szatan z siódnej klasy moze byc powiescia na wakacje poniewaz
jest w nim wiele przygód,akcji.Przykladem ciekawej przygody jest to jak Adaś oszukał złodzieji.dlatego te przygody ktore sie przydażyły Adamowi tak samo moglibysmy wykorzystać na wakacje.Pobawic sie z przyjaciolmi w szukanie skarbu.
moze ono rowniez byc powiescia na wakacje poniewaz uczylibysmy sie nowych przygód razem z ksiażką i bohaterami.

mysle ze to bedzie tak jak jakies zdanie jest nie poranie napisane to troszke popraw...........:):)
1 5 1
2009-11-30T14:09:23+01:00
Szatan z siódmej klasy może być lekturą na wakacje ponieważ ma lekką i ,, wciągającą" fabułę.Opowiada o wakacyjnych przygodach, nasza wyobraźnia sięga dalej, i możemy wyobrazić sobie, ze przeżywamy owe przygody wraz z Adasiem i panna Wandą. Książka nie jest ,,gruba" wiec, może am ubarwić samotny i pochmurny dzień. Książka bawi humorem zaskakuje pomysłowością. Możemy przy niej poczuć dreszczyk emocji, i uśmiać się do łez.
1 3 1
2009-11-30T15:28:10+01:00
"Szatan z siódmej klasy" możebyć powieścią na wakacje, ponieważ jest w niej dużo zagadek, sytułacji trzymających w napięciu, niespodziewanych zwrotów akcji. Ta powieść jest idealna dla kogoś kto uwielbia tajemnice oraz zagadki i powinien ją przeczytać.

P.S
Pisz szeroko w zeszycie;)