Odpowiedzi

2009-11-30T14:09:55+01:00
Http://www.bryk.pl/teksty/liceum/biologia/botanika/12545-oddzia%C5%82ywania_mi%C4%99dzy_populacjami.html

Na tej stronie to jest
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T14:14:41+01:00
Zależności ujemne : amensalizm, konkurencja, drapieżnictwo, pasożytnictwo.
Zależności obojętne : neutralizm.
Zależności dodatnie : komensalizm, protokooperacja, mutualizm. jednej populacji:
3 2 3