Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T14:29:35+01:00
Narrator informuje nas o tym, że kupił od handlarza kamizelkę o ciekawej historii. Należała kiedyś do pewnego małżeństwa, które bardzo się kochało.
Mężczyzna był urzędnikiem, a kobieta nauczycielką. Byli ze sobą szczęśliwi, mimo że prowadzili ubogie życie. Jednak do czasu... Jednego dnia okazało się, że mąż nie domaga. Z początku nie wyglądało to groźnie, ale później choroba zaczęła gwałtownie się rozwijać. Była to gruźlica. W tamtych czasach niestety nieuleczalna.
1 5 1
2009-11-30T14:31:31+01:00
Do starej kamienicy wprowadzili sie młode małżeństwo . stan zdrowia pogorszył się. choroba trwała długo i pan ciągle chudł . co dzien przesuwał sprzączkę .niedługo potem pan zmarł,a pani była znuszona sprzedać to wszystko co posiadała , nawet kamizelkę ukochanego. kupił ją narrator .
1 2 1