Odpowiedzi

2009-11-30T14:40:01+01:00
To że, działo tam sie wielE rzeczy. Podobała mi tam też sztuka, np. Koń Trojański. Ja bym nie umiała takiego zrobić, a co dopiero wielkiego. Podobał mi sie też mit o '' Puszka Pandory'' zaciekawiła mnie w nim właśnie ta puszka.


Myśle że oto ci chodziło :)*
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T14:41:10+01:00
W sztuce "mity greckie" przedewszystkim podoba mi się to,iż czytając tę lekturę mogę poznać inną wiarę.Ta książka przybliża mi zarówno obyczaje religijne jak również kulturę starożytnych greków.Ten utwór literacki bardzo mi imponuje,gdyż pomimo swej obszernej treści jest bardzo ciekawy i wciągający.

Mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam ;]
1 5 1