Odpowiedzi

2009-11-30T14:40:11+01:00
A)10cm
10cm x 2 x 3,14 = 62,8cm

b)2dm
20cm x 2 x 3,14 = 123,6cm

c)4m
400 x 2 x 3,14 = 2512cm

d)20mm
2 x 2 x 3,14 = 12,56cm

e)0,5dm
5 x 2 x 3,14 = 31,4cm

f)0,3m
30 x 2 x 3,14 = 188,4cm
59 2 59
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T14:42:19+01:00
A)10cm
Ob = 2πr
Ob = 2 × π × 10cm
Ob = 20π cm

b)2dm = 20 cm
Ob = 2πr
Ob = 2 × π × 20cm
Ob = 40π cm

c)4m = 400 cm
Ob = 2πr
Ob = 2 × π × 400cm
Ob = 800π cm

d)20mm = 0,2 cm
Ob = 2πr
Ob = 2 × π × 0,2cm
Ob = 0,4π cm

e)0,5dm = 5 cm
Ob = 2πr
Ob = 2 × π × 5cm
Ob = 10π cm

f)0,3m = 30 cm
Ob = 2πr
Ob = 2 × π × 30cm
Ob = 60π cm.
98 3 98