1. Zapisz pozdrowienia dla babci. Byłeś/łaś na koloniach nad morzem w Sopocie.
2. Zaproś koleżankę na dyskotekę choinkową która odbędzie się 15 stycznia 2010r.
3.Złóż życzenia urodzinowe swojej mamie.(komu?, z jakiej okazji?, co?, kto życzy?

3

Odpowiedzi

2009-11-30T14:42:31+01:00
Kochana mamusiu
Wtym szczególnym dla Ciebie dniu pragnę zyczyć Ci dużo zdrowia,szczęsia,pomyslnosci oraz spełnienia najskrytszych marzeń.
Życzy kochająca sie na zawsze córka Ania.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T14:49:54+01:00
1. Kochana Babciu!
Bardzo dziękuję Ci, ze namówiłaś mnie na kolonie w Sopocie. Pogoda jest piękna, mam wielu nowych przyjaciół. Przysyłam cieplutkie pozdrowienia z słonecznego Sopotu
Buziaki

2. Droga Kasiu, mam zaszczyt zaprosić Cię na dyskotekę choinkową, która odbedzie się 15 stycznia 2010 roku w lokalu Józefinka przy ulicy Dworcowej 6a. Liczę na twą obecność

3. Kochana Mamo! Z okazji Twojego święta, chciałabym Życzyć Ci pomyślności w życiu zawodowym i prywatnym, zdrowia, pociechy z dzieci,spełnienia marzeń ,stu lat życia, ogromnej radości i wszystkiego czego Sama pragniesz Twoja kochająca córka
2009-11-30T14:49:24+01:00
1. Serdeczne pozdrowienia śle dla Ciebie babciu z Sopotu. Ta kolonia jest świetna, dużo rzeczy się dzieje, także poznałam kilka nowych osób. Po prostu świetnie się bawie i mam nadzieje że będzie tak dalej.
2. Zaproszenie
Serdecznie zapraszam na dyskotekę choinkować, która odbiedze się dnia 15 stycznia 2010 roku w gimnazjum nr 3 na hali sportowej. Wszyscy chętni zapraszam serdecznie na tą zabawę. Wstęp kosztuje tylko 1 zł. Przewidziany czas imprezy 16:00 do 20:00.
3.Aby uczcić święto Twoje,
Biegnę dziś po kwiaty moje.
Chcę za wszystko podziękować
i Cię, Mamo, wycałować. Wszystkiego Najlepszego życzy Twoj/a córeczka/ synek wraz z rodziną.