Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T14:48:10+01:00
1. -3
2. 4.002
3 37500
4 -4 i cztery /szóste (zapisać w ułamku)
7 -11

Myślę że pomogłem proszę o najlepszą odpowiedź.
2009-11-30T14:49:02+01:00
1. -3
2. -3/4 = -0.75
-0.75+4.752= 4.002
3. 1/8=0.125 3/8=0.375
0.375*100000=37500
4. -3 i 2/6
6. odp. na priv
7.-11
2009-11-30T14:56:46+01:00
1. -0,45 : 0,15= -3
2. -¾ + 4.752= -0,75 + 4,752= 4,002
3. 100 000 *⅜= 100 000* 0,375= 37500
4. 2⅚ - 6⅙=
17/6 - 37/6= -20/6 czyli 3 i 2/6 czyli -3 i 1/3

6. 0,6 * ( -1 ¹⁴/₂₁)²
0.6*(-35/21)²= 0,6* (-1,66666)²= 0,6* 2,777= 1,6662
7. -14 : 1,4 - 0,625 * 1,6= -10 -1= -11