Podaj po 2 zwierzęta żyjące w parku :

Wolińskim Parku narodowym :
1.
2.

Słowińskim Parku narodowym :
1.
2.

POSŁUŻCIE SIĘ INTERNETEM JAK CHCECIE :) KTO PIERWSZY NAPISZE DOSTAJE NAJLEPSZĄ JEŻELI BĘDĄ TO ZWIERZĘTA NAPRAWDE ŻYJĄCE W TAMTYCH PARKACH!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T14:56:28+01:00
Wolińskim Parku narodowym :
1.gniewosze plamiste
2.kuny

Słowińskim Parku narodowym :
1.jaszczurka żyworodna
2. żaba jeziorkowa
2 5 2
2009-11-30T14:57:28+01:00
1.
gronostaj i borsuk

2.
kuliki czaple żurawie
1 1 1
2009-11-30T18:42:43+01:00
Woliński park:
-orzeł bielik
-foka szara
słowiański park
-wilk
-ślimak winniczek
4 5 4