Odpowiedzi

2009-11-30T15:01:40+01:00
A=b
2a+b=9
a=b
2b+b=9
a=b
3b=9
a=3
b-3
3)3r=s
3r+s=24
3r=s
s+s=24
3r=s
2s=24
3r=s
s=12
3r=12
s=12
r=4
r
2009-11-30T15:04:58+01:00
A>
a=b więc 2b+b=9
3b=9/:3
b=3 i a=3
b>
5×4v-v=10
20v-v=10
19v=10/:19
v=10/19
u=4×10/19
u=40/19
c>3r=s więc s+s=24
2s=24
s=12
r=s/3=12/3=4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:08:10+01:00
Czesc mona odpowiedzi sa w ksiazce z tylu pozdrawiam lukaszk ; )
2+2 = 4 heh ... ; *