Odpowiedzi

2009-11-30T15:02:46+01:00
Tytuł:np:Komputerowy świat.
Ciekawe gry:
-
-
_
_
_
-
_
-
-
Ceny w internecie:
Allegro: 12zł
Ebay:15zł
Gram.pl-30zł
Warto odwiedzić:
http://interia.pl
itd
2009-11-30T15:03:26+01:00
Musisz pozabierać informacje, najlepiej z neta i tv (jesli chodzi o prasowkę) i wydarzenia które uznasz za najważniejsze na z 4-5 opisujesz. A tytuł możesz dać jaki chcesz np < Czas Polski > <czas( miasto/ wieś w której mieszkasz)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:11:13+01:00
Tytuł np. Polska 21wieku

Działy takie jak:
- Polityka
- Sport
- Medycyna
- Z zycia ludzi
- wiadomości ze świata
- z życia gwiazd
- oraz ważne daty ;)

możesz tez na końcu gazety podac strony internetowe fajne o Polsce xD
1 1 1