Odpowiedzi

2009-11-30T15:12:14+01:00
Słowa 'Odpuść nam nasze winy. Jako i my odpuszczamy naszym winowajcom' rozumiem jako prośbę do Boga o odpuszczenie grzechów. Jednak jeżeli my sami nie odpuścimy grzechów bliźniemu to nie mozemy liczyć na zbawienie i przebaczenie Pana.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:19:01+01:00
Na XI przystanku drogi krzyżowej Jezus zostaje przybity do krzyża. Czuł on wtedy niebywałe męki, a mimo to modlił się do swego Ojca za prześladowców (winowajców) przez których cierpiał kaźnie. Robił to ponieważ im przebaczył. Intencja tej modlitwy jest przebaczenie. Powinniśmy brać przykład z Jezusa i przebaczać naszym wrogą (winowajcą).