Odpowiedzi

2009-11-30T15:11:47+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:11:55+01:00
Bo jest to juz staroswieckie a u niektorych ludzi wywoluje to smiech
1 5 1
2009-11-30T15:18:30+01:00
Coraz mniej ludzi posługuję się gwarą,ponieważ jest ona niepraktyczna. Gwara jest zabytkiem kultury,który należy szanować i pielęgnować,co nie sprawdza się u młodych ludzi.Dziś gwara jest dla nich kwestią 'przypału' czy popisywania się.Gwara jest też niezrozumiała dla innych,więc góralowi ciężko byłoby porozumieć się z kaszubem.
4 5 4