Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:20:31+01:00
- Cześc Adamie.
- Cześć Michale.
- Mój pacjent ma cukrzyce stopnia drugiego.
- U, to kiepsko, ale gorzej ma mój.
- A co mu jest?
- Po wypadku jest samochodowym, stracił dużo krwi.
- To rzeczywiście.
- A dziś go jescze operujemy.
- Ja swojego za chwile operuje - odpowiedział Adam
- Aha to za chwile muszisz chyba iśc.
- Tak, niestety.
-No to do zobaczenia.
- Do zobaczenia.

Prosze ;).
1 5 1
2009-11-30T15:49:39+01:00
- Jak Ci poszła operacja?
-Całkiem dobrze.Pacjent czuję sie lepiej.Myślę,że jutro bedę mógł go wypisać ze szpitala.
-Ach tak? Właśnie miałem Ci przekazać ,ze jutro jest spotkanie lekarzy z naszego oddzialu .
- Dobrze.Dziękuję za wiadomość.Ja już muszę iść pacjenci czekają.