Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:24:43+01:00
Yehudi Menuhin - skrzypce i wiolonczela

Vanessa Mae - skrzypce

Rafał Blacharz - pianino

Kenny G. - saksofon

Tomasz Stańko - trąbka

Maria Callas - śpiewaczka operowa

Tytus Wojnowicz - obój

Placiolo Domingo - śpiewak operowy tenor

Carlos Santana - gitara

Wynton Marsalis - trąbka
1 5 1
2009-11-30T15:24:51+01:00
Yehudi Menuhin- skrzypce
Vanessa Mae- skrzypce
Rafał Blacharz-pianino
Kenny G.- saksofon
Tomasz Stańko- trąbka
Maria Callas- śpiewaczka operowa
Tytus Wojnowicz- skrzypce, obój
Carlos Santana- skrzypce, gitara
Wynton Marsalis - trąbka




1 5 1
2009-11-30T15:29:47+01:00
Yehudi Menuhin skrzypce i wiolonczela
Vanessa Mae- skrzypce
Rafał Blacharz-pianino
Kenny G.- saksofon
Tomasz Stańko- trąbka
Maria Callas- śpiewaczka operowa
Tytus Wojnowicz- skrzypce, obój
Carlos Santana- skrzypce, gitara
Wynton Marsalis - trąbka
PzDr wiem bo jestem z muzyka :)