Odpowiedzi

2009-11-30T15:20:49+01:00
1. Zapewnienie sobie przyszłości.
2. Możliwość znalezienia dobrej pracy w przyszłości.
3. Zapewnienie sobie i rodzinie dobrobytu.
4. Godne życie.
5. Szczęście.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:22:40+01:00
1. Nauka daje nam poczucie bycia mądrym, dzięki której uczymy się np. języków obcych ,bez których nie jest możliwe wyjechanie za granicę.
2. Uczymy się dla siebie przyswajając wiedzę i poszerzać ją . Dzięki niej wiemy coraz więcej.
3. Dzięki niej możemy swobodnie zarabiac pieniadze, a mając rodzine mieć czym chociaż (dzięki nauce) wyżywic naszych bliskich.
4.Nauka daje nam wiele korzysci w tym kariery, dobrze płatne prace, a nawet sławe, co czyni nas bogatymi.
5.Czas poswiecony nauce będzie na pewno przydatny i docieniony przez nas samych , bo dzięki niej mozemy byc wykszatłceni na wyższy poziom ludzkości.
1 5 1