Odpowiedzi

2009-11-30T15:18:25+01:00
Gdańsk--Bydgoszcz--Toruń--Warszawa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:21:37+01:00
1. Santok - malownicza miejscowość położona u zbiegu Noteci i Warty
2. Gorzów Wielkopolski:
* Bazylika Katedralna Wniebowzięcia NMP
* Fontanna Pauckscha
* Bulwar
3. Marwice - kościół z XIII w. z szachownicą.
4. Chwarszczany - kaplica Templariuszy.
5. Moryń:
* Kościół św. Ducha z szachownicą
* mury obronne
* grodzisko i ruiny zamku na terenie ośrodka "Savana"
* jezioro Morzycko najgłębsze na Pomorzu Zachodnim