Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:24:17+01:00
30.11.09
Drogi Mikołaju!
Przesyłam Ci najserdeczniejsze pozdrowienia od siebie i od całej mojej rodziny. Celem mojego listu jest to ze chce ci powiedziec co chce dostać na gwiazdkę. moim marzeniem jest miec psa. chciałabym miec małego przyjaciela. mam nadzieje że spelnisz moja prośbę.
2009-11-30T15:27:05+01:00
Drogi Mikołaju

Drogi Mikołaju!!


Zbliżają się święta Bożego Narodzenia i oczywiście czas Twoich wizyt.Również myślę,że uwzględnisz mnie w swoich planach prezentowych i przyniósł mi w miarę możliwości dostępne drobiazgi.
Piszę do Ciebie ten i list i wiem,ze nie będzie Ci łatwo wykonać moich życzeń.
Chciałabym abyś biednym dzieciom,które nie mają co jeść,przyniósł choćby kromkę suchego chleba i szklankę mleka,aby choć w ten dzień na ich twarzach pojawił się uśmiech.
Dzieciom niewidomym pozwól ujrzeć świat pokryty białymi płatkami śniegu,a tym którzy chcą biegać,a nie mogą,aby mogli ganiać razem z innymi dziećmi.
Tym którzy nie słyszą,pozwól usłyszeć ciepłe słowa pełne miłości.Proszę Cię również o pokój na Ziemi o zakończenie wojen,które są na tym świecie,aby wrogowie zostali przyjaciółmi,by wspólnie cieszyli się ze swoich wzlotów i podawali sobie pomocna dłoń,gdy upadną.
Aby tym co bardzo chcą iść do szkoły,a nie mogą,daj upragnione książki,aby mogli się uczyć i przynosić swoim rodzicom radośc choćby z ich stopni.
Jaki wtedy kochany Święty Mikołaju świat byłby piękny.Każdy cieszyłby się,bo robiłby to co o czym marzył,a znowu drudzy mieliby to co tak bardzo pragną.
Nie proszę Cię o rzeczy materialne,bo one nie są mi potrzebne do pełni szczęścia,tylko to co będe widziała w innych ludziach,czyli radość,uśmiech,zadowolenie z życia codziennego.
1 5 1