Odpowiedzi

2009-11-30T15:29:06+01:00
1. «konieczność zrobienia czegoś wynikająca z nakazu moralnego lub prawnego; też: to, co ktoś musi zrobić powodowany taką koniecznością»
2. daw. «praca w charakterze służącej»
2009-11-30T15:30:10+01:00
Obowiązek-nakaz lub zakaz określonego zachowania się zawarty w normie prawnej;
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:30:37+01:00
Obowiązek to to, co musimy zrobić. Może być na nas nałożony odgórnie, lub przez nas samych (np. nasze sumienie, nasz system wartości).

Być nieodpowiedzialnym to znaczy nie umieć ponosić konksekwencji swoich decyzji, wyborów.
1 2 1