Dwa małe zadanka.

Wyznacz zbiory A\B i B\A, jeśli (ten ukośniki to nie ułamki)
a) A={1,2,3,4,5} B={0,2,4,6}
b) A=(1;5) B=<2;6)
c) A=(-∞;2> B=<2;+∞)
d) A=(-∞;4> B=(1;4)

Dane są zbiory A=(1;5), B=<4;7>, C=<5;7). Wyznacz zbiór D, jeżeli:
a) D=AυBпC
b) D=Aυ(BпC)
п-odwrócone υ

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:32:42+01:00
Dwa małe zadanka.

Wyznacz zbiory A\B i B\A, jeśli (ten ukośniki to nie ułamki)
a) A={1,2,3,4,5} B={0,2,4,6}
A\B={1,3,5}
B\A={0,6}
b) A=(1;5) B=<2;6)
A\B=(1,2)
B\A=<5,6)
c) A=(-∞;2> B=<2;+∞)
A\B=(-∞,2)
B\A=(2,∞)
d) A=(-∞;4> B=(1;4)
A\B=(-∞,1>
B\A=zbior pusty

Dane są zbiory A=(1;5), B=<4;7>, C=<5;7). Wyznacz zbiór D, jeżeli:
a) D=AυBпC
AUB=(1,7>
D=AUBnC=<5,7)
b) D=Aυ(BпC)
BnC=<5,7)
D=(1,7)
п-odwrócone υ
2009-11-30T15:40:15+01:00
A) A={1,2,3,4,5} B={0,2,4,6}
A\B={1;3;5}
B\A={0;6}
b) A=(1;5) B=<2;6)
A\B=(1,2)
B\A=<5,6)
c) A=(-∞;2> B=<2;+∞)
A\B=(-∞;2)
B\A=(2;+∞)
d) A=(-∞;4> B=(1;4)
A\B=(-∞;1>
B\A=zbiór pusty
zad 2.:
Dane są zbiory A=(1;5), B=<4;7>, C=<5;7). Wyznacz zbiór D, jeżeli:
a) D=AυBпC=<5,7)
b) D=Aυ(BпC)=(1,7)