Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:35:37+01:00
P = d1 * d2/2 d1,d2- przekątne /-dzielenie

P=60cm
d1=12 cm
czyli

60cm=12*d2/2 / * 2
60*20=12*d2 / : 12
120/12 = d2
10 = d2

Odp.druga przekątna wynosi 10 cm.

2009-11-30T15:36:58+01:00
P=1/2*a*h
60:12=5
5*2=10

spr.
P=1/2*a*h
P=1/2*12*10
P=6*10
P=60
2009-11-30T16:08:32+01:00
P - 60 cm
pierwsza przekątna- 12 cm
druga przekątna - 12 cm
12+12=24
60-22=36
36:2=18
3 przekątna - 18cm
4 przekątna - 18 cm.