Odpowiedzi

2009-11-30T15:35:17+01:00
{2x+y=9 | x4
{5x-4y=3
{6x+4y=36
{5x-4y=3
x=39
{2x+y=9| x5
{5x-4y=3| x(-2)
{10x+5y=45
{-10x+8y=-6
13y=39|:13
y=3

to jest przyklad a!
2009-11-30T15:40:25+01:00
2x+y=9 *4
5x-4y=3

8x+4y=36
5x-4y=3
13y=39 :13
y=3

2x+3=9
9 - 3 =6
6:2=3
x=3
zad 2
3x-2y=5
2x-y=4 *-2

3x-2y=5
-4x+2y=-8

-y = -3
y= 3

3x-6=5
3x=5+6
3x=11
x=3 1/3


Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:40:40+01:00
2x+y=9/*4
5x-4y=3

8x+4y=36
5x-4y=3
13x=39//13
x=3

2*3+y=9
6+y=9
y=3

x=3
y=3




{ 3x-2y=5
{ 2x-y=4/*-2

3x-2y=5
-4x+2y=-8
-x=-3
x=3

2*3-y=4
6-y=4
y=2

x=3
y=2


{2x+9y=-9
{-3x+3y=8 /*-3

2x+9y=-9
9x-9y=-24
11x=-33
x=-3

2*(-3)+9y=-9
-6+9y=-9
9y=-3
y=-1/3