Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:34:04+01:00
Zawiera cechy eposu:
- przedstawia cechy legendarnych, mitycznych, i historycznych postaci
- długi utwór wierszowany
- jedna warstwa społeczna
-paraleizm akcji
-dystans epicki
- epicka rozlewnosc
- Heksametr
-Zasada docorum
38 4 38
2009-11-30T15:36:14+01:00
Dzieło jest eposem, gdy zawiera wątki legendarne, historyczne. Często jest poprostu zbiorem mitów na dany temat. Może opowiadać o historii jakiegoś rodu, charakteryzuje daną grupę społeczną. Często zawierały elementy religijne. Warunki te spełnia również wymieniona przez ciebie "Odyseja" Homera.
24 3 24