Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T15:46:02+01:00
Są to pokutnicy, którzy przez takie zachowanie chcą oczyścić się z grzechów, biczowanie było według tradycji tamtych czasów sposobem na wypędzenia z ciała szatana, grzechów, nieczystych myśli i żądz.
1 5 1
2009-11-30T15:46:42+01:00
Nie jestem pewna czy chodzi o to, ale wydaje mi się, że są to biczownicy. Biczownicy byli masowym ruchem pokutników, wędrujących po miastach i wsiach dwunastowiecznej Europy i nawołujących wiernych do umartwiania ciała.