Odpowiedzi

2009-11-30T15:47:11+01:00
Bielutki,puszusty,mięciutki,
leży na ziemi śnieg leciutki.
Pada on w dzień,pada w nocy,
Tyle ile mam sił i mocy.
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:37:09+01:00
Zima jest już blisko,
więc przygotuj się na wszystko.
Kup buty,czapkę,szalik,
i ciepło kurtki przyjdzie już.
Lub
Jak tu jasno,jak tu biało,
śniek obsypał ziemię całą,
aż zajączki tulą uszy,
Witaj zimo!!!
23 4 23