Odpowiedzi

2009-11-30T15:53:23+01:00
Smerfetka jest postacią z bajki smerfy. Jest małym smerfem dziewczyną, o niebieskim kolorze skóry. Smerfetka jest miłą i delkiatn osobom o wrażliwych ucuciach, pomaga innym smerfą a przy okazji zajmuje się ogródkiem. Jest zawsze zadowolona i nigdy nie zachowuje się chamsko w stosunku do innych, chce poznawać świat z dobrej strony. Smerfetka jest pogodna chuda, ubrana w białą sukienkę i biały kapelusik znajdujący się na żółtych włosach.




Uwaga będą błędy wiec sprawdź.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:53:59+01:00

Kaczka Daisy

Jest to zwierze przedstawione w postaci człowieczej tzn porusza się jak człowiek i używa ludzkiej mowy
Pokryta jest białymi piórami ma pomarańczowy dziób i charakterystyczną koszulkę i kokardę w kolorze różowym. Jest ona parodią kobiecej natury czyli lubi zakupy kaczych chłopców. Jest mściwa i niekiedy wredna. Jednak zdolna do miłości jej partnerem jest kaczor donald.
4 2 4