Odpowiedzi

2009-11-30T15:54:00+01:00
60%=0,3*240
60%=72/:6
10%=12
100%=12*10
100%=120

33 1/3=0,15*30
33 1/3=4 1/2
3 3 3
2009-11-30T15:55:35+01:00
33 1/3=0,15*30
33 1/3=4 1/2

60=0,3*240
60=72/:6
10=12

100=12*10
100=120

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:58:29+01:00
30 % liczby 240 to 30/100 liczby 240 to 3/10 liczby 240 =
=3/10 razy 240 = 3 razy 24 = 72
60 % = 72
100 % = x
x = 100 razy 72 dzielone przez 60 = 7200/60 = 120
x = 120
15 % liczby 30 = 15/100 liczby 30 = 15 razy 30 dzielone przez 100 =
= 4,5
33 i 1/3 % = 4,5
100 % = x
x = 100 razy 4,5 dzielone przez 33 i 1/3 = 450 dzielone przez 100/3= 450 razy 3 dzielone przez 100 = 13,5
4 2 4