Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:18:35+01:00
1)9i 1/2 - 3 i 5/8= 9 i 4/8 - 3 i 5/8= 5 i 7/8
2)5 i 1/10 - 4i3/5 = 5i1/10-4i6/10=4i11/10-4i6/10=5/10=1/2
3)2i1/21-1i5/7=2i1/2-1i15/21=1i22/21-1i15/21=7/21=1/7
4)1i1/5-39/50=1i10/50-39/50=60/50-39/50=21/50
1 1 1
2009-11-30T16:21:01+01:00
9 1/2 - 3 5/8 = 9 4/8 - 3 5/8 = 5 7/8
5 1/10 - 4 3/5 = 5 1/10 - 4 6/10= 5/10
2 1/21 - 1 5/7 = 2 1/21 - 1 15/21 = 7/21
1 1/5 - 39/50 = 1 10/50 - 39/50 = 21/50