Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:55:49+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Gazy:
np. powietrze z dymem albo powietrze z perfumami
Ciecz:
np.Woda z solą,herbata z cókrem
Ciała stałe:np.
Gumka do mazania i plastik , sztabka ołowiu i sztabka złota

Przykłady dyfuzji:
atrament z wodą,perfumy w pokoju, dwutlenek wegla i woda
1 5 1
2009-11-30T15:59:00+01:00
-stałych-Złoto z srebrem(w ciałach stałych dyfuzja może trwać nawet kilka lat)
- cieczach-woda z solą, herbata z cukrem
- gazach- perfumy z powietrzem