Odpowiedzi

2009-11-30T15:55:12+01:00
PRZĄŚNICZKA



U PRZĄŚNICZKI SIEDZĄ JAK ANIOŁ DZIEWECZKI,
PRZĘDĄ SOBIE PRZĘDĄ JEDWABNE NITECZKI.
KRĘĆ SIĘ KRĘĆ WRZECIONO!WIĆ SIĘ TOBIE WIĆ!
TA PAMIĘTA LEPIEJ,KTÓREJ DŁUŻSZA NIĆ.


POSZEDŁ DO KRÓLEWCA MŁODZIENIEC Z WICINĄ,
ŁZAMI SIĘ ZALEWAŁ,ŻEGNAJĄC Z DZIEWCZYNĄ.
KRĘĆ SIĘ KRĘĆ WRZECIONO!WIĆ SIĘ TOBIE WIĆ!
TA PAMIĘTA LEPIEJ,KTÓREJ DŁUŻSZA NIĆ.


GŁADKO IDZIE PRZĘDZA,WESOŁO DZIEWCZYNIE,
PAMIĘTAŁA TRZY DNI O WIERNYM CHŁOPCZYNIE.
KRĘĆ SIĘ KRĘĆ WRZECIONO!WIĆ SIĘ TOBIE WIĆ!
TA PAMIĘTA LEPIEJ,KTÓREJ DŁUŻSZA NIĆ.


INNY SIĘ MŁODZIENIEC PODSUWA Z UBOCZA,
I INNEMU RADA DZIEWCZYNA OCHOCZA.
KRĘĆ SIĘ KRĘĆ WRZECIONO!WIĆ SIĘ TOBIE WIĆ!
TA PAMIĘTA LEPIEJ,KTÓREJ DŁUŻSZA NIĆ.


PRYSŁA WĄTŁA NIĆ...
WSTYDEM DZIEWCZE PŁONIE,
WSTYDŹ SIĘ,DZIEWCZĘ,WSTYDŹ!
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:55:50+01:00

1.U prząśniczki siedzą jak anioł dzieweczki,
przędą sobie, przędą jedwabne niteczki.

Ref.:

Kręć się, kręć wrzeciono,
wić się tobie wić!
Ta pamięta lepiej,
czyja dłużdza nić!

2.Poszedł do Królewca młodzeniec z wiciną,
łzami się zalewał, żegnając z dziewczyną.

Ref.:

Kręć się...

3.gładko idzie przędza wesołej dziewczynie,
pamiętała trzy dni o wiernym chłopczynie.

Ref.:

Kręć się...

4.Inny się młodzieniec podsuwa z ubocza
i innemu rada dziewczyna ochocza.

Ref.:

Kręć się, kręć wrzeciono,
prysła wątła nić,
wsysem dziewczę płonie,
wsydź się, dziewczę, wstydź!
  • ollo
  • Początkujący
2009-11-30T15:55:39+01:00

1.U prząśniczki siedzą jak anioł dzieweczki,
przędą sobie, przędą jedwabne niteczki.

Ref.:

Kręć się, kręć wrzeciono,
wić się tobie wić!
Ta pamięta lepiej,
czyja dłużdza nić!

2.Poszedł do Królewca młodzeniec z wiciną,
łzami się zalewał, żegnając z dziewczyną.

Ref.:

Kręć się...

3.gładko idzie przędza wesołej dziewczynie,
pamiętała trzy dni o wiernym chłopczynie.

Ref.:

Kręć się...

4.Inny się młodzieniec podsuwa z ubocza
i innemu rada dziewczyna ochocza.

Ref.:

Kręć się, kręć wrzeciono,
prysła wątła nić,
wsysem dziewczę płonie,
wsydź się, dziewczę, wstydź!
1 4 1