Odpowiedzi

2009-11-30T15:58:17+01:00
Obliczam ile kosztują spodnie :
0,20 * 200 = 40zł
200-40= 160zł - spodnie

Obliczam ile kosztuje kamizelka :
0,60 * 160 = 96
160 - 96 = 64zł

Odp.: Kamizelka kosztuje 64 zł.
1 5 1
2009-11-30T16:00:08+01:00
X - kamizelka
x+60% - spodnie
x-20% - marynarka

100% - 20%= 80 %

100% - 20 zł.
80% - x zł

100x = 20 * 80% /: 100
x = 16 zł

200 zł - 16 zł = 184 zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:53:35+01:00
Cena kamizelki: x
cena marynarki: 200 zł
cena spodni: 200 - (20% * 200)

cena spodni: 200 - 40 = 160 zł
cena kamizelki: 160 + (60% * 160) = 160 - 96 = 64 zł

Odp.: Kamizelka kosztuje 64 zł.