Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T15:59:30+01:00
Np. z lektóry ,, Mały Książe'' można się dowiedzieć że wrto mieć przyjaciół
,, Zemsta" że nie warto się kłócić bez większego powodu
,, Szewczyk Dratewka" że jak się pomoga innym to oni się odwdzięczają tym samym.
10 4 10
2009-11-30T16:02:50+01:00
Można się od nich wiele nauczyc bo zazwyczaj bohaterowie lektur
są skłonni do poświęceń np. w lektórze kamienie na szaniec bohaterowie staraja się w każdy możliwy sposób pokazać swoja narodowość poprzez malowanie znaków polski walczacej na murach. A gdyby zobaczyli to gestapo kazali by ich rozstrzelać
6 2 6
2009-11-30T16:06:48+01:00
1. Bohaterowie przeżywają dobre i złe przygody, na podstawie których możemy wyciągnąć wnioski.
2. Znajdują oni ciekawe pomysły, np. na zabawy.
3. Często autorzy przedstawiają wydarzenia z życia codziennego, więc są one przydatne.
4. Uczymy się nie tylko zachowań bohaterów, ale również prawdopodobnych reakcji.
5. Dzięki nim możemy w pewnym sensie wzbogacić swoje słownictwo.
4 4 4