Odpowiedzi

2009-11-30T15:59:00+01:00
Dlatego żeby ryby miały dostęp do powietrza ,i było łatwo wyłowić ryby .
38 3 38
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:00:31+01:00
Hodowcy ryb robią przeręble w zamarzniętych stawach, aby udostępnić znajdującym się tam rybom dopływ powietrza.
37 3 37
  • colo
  • Początkujący
2009-11-30T16:01:09+01:00
Hodowcy dlatego wycinają szczerębel w stawach aby ryby mogły oddychać kiedy zamarźnie stam
11 3 11