Odpowiedzi

2009-11-30T16:03:32+01:00
Hubert wygląda jak spartanin.
W domu mam spartańskie warunki.
To dopiero spartańskie wychowanie.
Jan żyje po spartańsku.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:02:59+01:00
Prawdziwy spartanin powinien cechować się siłą i odwagą.
W tej szatni panują spartańskie warunki.
Spartańskie wychowanie uczyło wojowników skruchy i pokory
Naucz się wreszcze prawdziwie "żyć po spartańsku"
1 5 1
2009-11-30T16:06:20+01:00
Ten chłopak zachowuje się ja k spartanin, ponieważ dla niego liczy się tylko wychowanie sportowe.

Ta dziewczyna chodzi do szkoły gdzie panują spartańskie waruniki.

Ten pan pochodzi ze spartańskiego wychowania, gdyż uwielbia rewalizować z innymi.

Franek żyje po spartańsku.
1 5 1