Odpowiedzi

2009-11-30T16:07:57+01:00
Wytrwały-nieustępliwy-nieugięty
pobożny-świętobliwy-bogobojny
cierpliwy-mrówczy-mozolny
samotny-jedyny-odosobniony
4 4 4
2009-11-30T16:08:55+01:00
Wytrwały-pracowity, pilny
pobożny- religijny, wierzący
cierpliwy-niestrudzony, niezmordowany
samotny-wolny, indywidualny


Na Aleksego wylewano pomyje.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:09:05+01:00
Wytrwały-mocny,nieugięty.
Pobożny-religijny,wierzący.
Cierpliwy-wytrzymały,niestrudzony.
Samotny-opuszczony,porzucony.

Na św.Aleksego wylewano pomyje.
6 4 6