Pomóżcie na jutro !!
a) napisz zaproszenie na inscenizację Balladyny przygotowaną przez szkolny zespół teatralny
b) Zredaguj zawiadomienie o spotkaniu z wybitnym historykiem teatru, specjalistą w dziedzinie twórczości Słowackiego

pani powiedziała że zabije jak będzie źle , a ja nie jestem pewna tego co napisałam...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:14:39+01:00
A) Zaproszenie

Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów naszej szkoły na spektakl teatralny pt. ,,Balladyna'' który odbedzie sie dnia 21.12.2009 r. o godzinie 10:00
w sali gimnastycznej.
Koło teatralne
b) Zawiadomienie
Dnia 26.12.2009r w naszej szkole odbedzei sie spotkanie z historykiem teatru ,który opowie nam na temat twórczości Juliusza Słowackiego.Wszystkich chętnych prosimy o zapisy do p.Agnieszki.
2009-11-30T16:16:54+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszamy panią Genowefę Pigwę na inscenizację "Balladyny", która odbędzie się 1 grudnia 2009 roku o godzinie 10.30 w Gminnym Ośrodku Kultury. Będzie nam niezmiernie miło Panią gościć.
Szkolny zespół teatralny

Zawiadomienie
Uwaga!
1.12.2009r. w Ośrodku Kultury o godzinie 12.00 odbedzie sie spotkanie z wybitnum historykiem teatru i specjalistą w dziedzinie twórczosci Słowackiego. Zapraszam wszystkich chętnych.
Organizator