Odpowiedzi

2009-11-30T16:17:22+01:00
1.bogactwo
2.przyczyna zmartwień i kłopotów,nieszczęście
3.bałagan,miejsce zaniedbane
4.pomoc
5.torturowanie wizją czegoś pozornie bliskiego,lecz niedostępnego
6.napój bogów greckich
7.napój bogów greckich
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:40:19+01:00
1. źródło bogactwa
2. źródło nieszczęść, problemów,kłopotów wynikających z ciekawości.
3.miejsce bardzo zaniedbane, zabrudzone
4. wyjście z trudnej sytuacji
5. olbrzymie cierpienie
6. mitologiczny napój bogów, zapewniał im nieśmiertelność
7. napój bogów olimpijskich, który zapewniał nieśmiertelność i młodość
1 5 1
2009-11-30T16:42:14+01:00
2- nieszczęścia, smutki, kłopoty
3- rzecz zaniedbana, zapuszczona ,w nieładzie
4- coś co pomaga wybrnąć z kłopotów
5- cierpienia (fizyczne, moralne) wynikłe z niemożności zaspokojenia pragnienia rzeczy nieosiągalnych
6- mitologiczny pokarm spożywany przez bogów
1 1 1