Odpowiedzi

2009-11-30T16:19:41+01:00
Ministerstwo Edukacji Narodowej - Katarzyna Hall
Ministerstwo Spraw Zagranicznych - Radosław Sikorski
Ministerstwo Finansów - Jan Vincent-Rostowski
Ministerstwo Gospodarki - Waldemar Pawlak
Ministerstwo Zdrowia - Ewa Kopacz
Ministerstwo Sprawiedliwości - Krzysztof Kwiatkowski
Ministerstwo Skarbu Państwa - Aleksander Grad
Ministerstwo Obrony Narodowej - Bogdan Klich
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:32:49+01:00
Na razie na stronach Kancelarii Premiera swe oświadczenia majątkowe zamieścili:
- wicepremier i minister gospodarki Waldemar Pawlak,
- wicepremier, szef MSWiA Grzegorz Schetyna,
- minister sportu Mirosław Drzewiecki,
- minister skarbu Aleksander Grad,
- minister edukacji Katarzyna Hall,
- minister nauki i szkolnictwa wyższego Barbara Kudrycka,
- minister środowiska Maciej Nowicki,
- minister finansów Jacek Rostowski,
- minister rolnictwa Marek Sawicki,
- minister, członek Rady Ministrów Zbigniew Derdziuk
2009-11-30T17:01:27+01:00
Ministerstwo Edukacji Narodowej - Katarzyna Hall
Ministerstwo Spraw Zagranicznych - Radosław Sikorski
Ministerstwo Finansów - Jan Vincent-Rostowski
Ministerstwo Gospodarki - Waldemar Pawlak
Ministerstwo Zdrowia - Ewa Kopacz
Ministerstwo Sprawiedliwości - Krzysztof Kwiatkowski
Ministerstwo Skarbu Państwa - Aleksander Grad
Ministerstwo Obrony Narodowej - Bogdan Klich