Hej:* Mam malutką prośbę^^ Proszę o pomoc:) A napewno się odwdzięczę:]
Jest jakiś darmowy program w którym mogłabym posłuchać jak ktoś czyta w internecie Opowieść wiglijną??? I taki który mogę odrazu włączyć i posłuchać;)
Proszę o waszą pomoc! Jestem bezradna...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • ewe3
  • Początkujący
2009-11-30T16:12:22+01:00
Http://chomikuj.pl/asiorka/audiobooki/karol+dickens+-+opowie*c5*9b*c4*87+wigilijna

Wejdź w link, i na samym dole jest.
Musisz ściągnąć ;)
Zajmie ci to minutkę.
2009-11-30T16:13:19+01:00
Mam na komputerze audiobooka, jeśli byś chciała to mogę Ci go wysłać na pocztę, tylko musiałabyś mi podać. :))