Odpowiedzi

2009-11-30T16:24:02+01:00
8.
[80*(80+120)] + 150*120 =
= 16000+18000=34000 cm^2
34000 cm^2 = 3,4 m^2
3,4 *500 =1700 zł

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:36:52+01:00
Zad 1
0,8* 2 metry + 1.5 * 1.2= 1,6 m2( pierwsza część) + 1.8 m2= 1.6 m2= 1.8 m2= 3.4 m2
pierwsz częśc będzie kosztowała
1,6* 500= 800zł
druga część
1.8* 500= 900zł
obie części kosztuja
800 + 900= 1700zł
odpowiedz oba okna będą kosztowały 1700 zł( są dwa okna jeśli chodzi o to wyższe które wygląda jak balkonowe kosztuje ono 800 zł)
zadanie 2
dane długość = 249 cm szerokość = 39 cm
jeżeli przekątna tego prostokątna będzie dłuższa od wysokości piwnicy tą szawke nie da rady postawić przy ścianie

d= pierwiastek z a2 + b2
d= pierwiastek (249) 2 + (39) 2
d= pierwiastek z (62001+ 1521)
d = pieriastek kwadratowy z 63522= 252, 035
odpowiedz. tą szafkę nie da się postawić przy ścianie
zadanie 3
pp= 6 zakładając 2* 3= 6
a = 2 b = 3
obwód = 2a+ 2b
2*2+ 2*3=4+6= 10
odpowiedz
obwód prostokąta wynosi 10 cm
2009-11-30T16:48:22+01:00
1zad

0,8* 2 metry + 1.5 * 1.2= 1,6 m2( pierwsza część) + 1.8 m2= 1.6

m2= 1.8 m2= 3.4 m2

pierwsza część będzie kosztowała

1,6* 500= 800zł

druga część

1.8* 500= 900zł

obie części kosztują

800 + 900= 1700zł

odpowiedz oba okna będą kosztowały 1700 zł( są dwa okna jeśli
chodzi o to wyższe które wygląda jak balkonowe kosztuje ono 800 zł)


2zad

dane długość = 249 cm szerokość = 39 cm

jeżeli przekątna tego prostokątna będzie dłuższa od wysokości

piwnicy tą szawkę nie można postawić przy ścianie


d= pierwiastek z a2 + b2

d= pierwiastek (249) 2 + (39) 2

d= pierwiastek z (62001+ 1521)

d = pierwiastek kwadratowy z 63522= 252, 035

odpowiedz. tą szafkę nie da się postawić przy ścianie
3zad


pp= 6 zakładając 2* 3= 6

a = 2 b = 3

obwód = 2a+ 2b

2*2+ 2*3=4+6= 10

odpowiedz

Obwód prostokąta wynosi 10 cm

Pozdrawiam mam nadzieję nie ja to sama robiłam też to mamy tylko my robiliśmy to na lekcji i to już było dawno
3 3 3