Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:14:51+01:00
Władysław II Jagiełło
Władysław III Warneńczyk
Kazimierz IV Jagiellończyk
Jan I Olbracht
Aleksander Jagiellończyk
Zygmunt I Stary
Zygmunt II August
1 5 1
2009-11-30T16:17:59+01:00
Proszę baedzo

Pokolenie Jagiellonów
Władysław II Jagiełło
Władysław III Warneńczyk
Kazimierz IV Jagiellończyk
Władysław II Jagiellończyk
Jan I Olbracht
Aleksander Jagiellończyk
Zygmunt I Stary
Zygmunt II August
Anna Jagiellonka
1 5 1