Przez którą z liczb: 10, 100, 1000 należy pomnożyć dzielną i dzielnik w działaniu, aby dzielnik stał się liczbą naturalną, a wynik tego działania nie zmienił się? Wybierz za każdym razem najmniejszą taką liczbę.

a) 18,87 : 0, 51
b) 0,0012 : 0,008
c) 10,5 : 0, 42
d) 328 : 4,1
e) 15, 81 : 3,1
f) 294 : 6, 125

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:31:01+01:00
A) 18,87 : 0, 51 - razy 100 dzielną i dzielnik
b) 0,0012 : 0,008 - razy 1000 dzielną i dzielnik
c) 10,5 : 0, 42 - razy 100 dzielną i dzielnik
d) 328 : 4,1 - razy 10 dzielną i dzielnik
e) 15, 81 : 3,1 - razy 10 dzielną i dzielnik
f) 294 : 6, 125 - razy 1000 dzielną i dzielnik
6 3 6
2009-11-30T16:50:31+01:00
A)100
b)1000
c)100
d)10
e)10
f)1000
6 5 6
  • Juba
  • Początkujący
2009-11-30T22:28:25+01:00
A) 18,87 : 0, 51 ||przez 100
b) 0,0012 : 0,008 || przez 1000
c) 10,5 : 0, 42 || przez 100
d) 328 : 4,1 || przez 10
e) 15, 81 : 3,1 || przez 10
f) 294 : 6, 125 || przez 1000
6 4 6